pondělí 6. června 2016

Recenze: E style

Ahoj všichni :)

Už to bude chvíli zpátky co jsem si objednala balíček od této kosmetické značky. Nemohla jsem článek uveřejnit dříve, páč balíček obsahoval i některé věcičky pro ségru Janču k narozkám. Proto tedy s takovýmto zpožděním. U některých produktů bude tedy komentář a hodnocení od ségry a u některých ode mě.
A co že všechno přibylo do našich sbírek? ↓



Možná si říkáte - co to je E style? Jde o českou dekorativní kosmetiku, která spadá pod společnost Chris Cosmetics a na trhu je od roku 2014. Já bych osobně řekla, že je to profi kosmetika, která je cenově velmi dostupná a přijatelná - www.

První o čem bych se chtěla zmínit jsou rozhodně jejich paletky očních stínů Perfect Harmony Palette. Ségra si vybrala dvě z nich (04 Smokey a 03 Golden Dreams) a já jsem chtěla vyzkoušet nějakou růžovoučkou (02 Charm).

02 Charm = Paletka je rozhodně velmi dobře pigmentovaná, světlejší odstíny vypadají nádherně. Jediný odstín, který mě moc nezaujal je ten nejtmavší. Přijde mi, že mám na očích monokly po jeho rozblendění. Každopádně všechny čtyři ostatní barvičky jdou skvěle zkombinovat, malinko vystínovat a vypadají na denní (školní, pracovní) líčení úžasně. 

02 Charm Palette Eyeshadows
02 Charm Palette Eyeshadows
03 Golden Dreams (ségry hodnocení) = Balení je hezké, černé a matné. Oceňuji kvalitní zrcátko, ve kterém se hravě nalíčíte. Mrzí mě ale, že když jsem si paletku dala do kabelky, obal se trochu poškrábal hned napoprvé. Paletka obsahuje pět stínů se žlutým podtónem s dost teplým zabarvením. Všechny v sobě mají hezký jemný sheen a metalický finish, s tím jsem spokojená. Se štětcem se nenanášejí nejlépe, dost opadávají a nedostanete z toho tu krásnou pigmentaci, kterou má všech pět stínů. Prstem je to lepší, potom jen štětcem dodělat přechody a je to. Nejzajímavější je ten poslední oranžový s červenými odlesky. Ale ten první stín je na mě moc žlutý, sice ladí s paletkou, ale například na rozjasnění vnitřních koutků je to hrůza, nevypadá to dobře. Možná bude lepší na celé pohyblivé víčko. Zkoušela jsem je bez báze pod oční stíny i s bází. Bez báze jsem na konci dne zpozorovala, že se v ohybech slily do té nevzhledné čáry, ale nebylo to tolik vidět. S bází pod oční stíny jsem zaprvé z těch stínů vytřískala ještě silnější pigmentaci a na konci dne nebyly slité. 
Hodnocení tak 7 až 8 hvězdiček z 10.

03 Golden Dreams Palette Eyeshadows
03 Golden Dreams Palette Eyeshadows

04 Smokey  (ségry hodnocení) = Bílá a černá barva jsou matné, ale zato hezky pigmentované, trochu opadávají, ale to je omluvitelné. Uprostřed jsou potom tři stíny v různých šedivých odstínech. Druhý a třetí stín zleva nejsou na tom s pigmentací zas tak dobře, trochu mě zklamaly. Ale ten čtvrtý je zase pigmentovaný až moc, s trochou sheenu. Je o dost tmavší, než vypadá v paletce. Ale ta bílá s černou to zachraňují. S výdrží je to stejné jako u předchozí paletky 03 Golden Dreams. 
Hodnocení bych dala 6 až 7 hvězdiček z 10.

04 Smokey Palette Eyeshadows
04 Smokey Palette Eyshadows

Doteď jsem měla pouze obyčejný kompaktní pudr, ale v mojí kosmetické taštičce chyběl nějaký rozjasňující pudr, proto jsem si vybrala rozjasňující kompaktní pudr s perlovými mikročásticemi, který by měl zesvětlovat kruh pod očima a celkově pleť rozzářit. Co se mi opravdu hodně nelíbí je obal - plastové víko mi nejde pořádně zavřít a přijde mi, že nedrží úplně tak jak by držet mělo. Do kabelky bych ho tedy opravdu neházela a v kosmetické taštičce bych měla také strach, že se otevře a zářit nebude jen moje pleť, ale i všechno ostatní, co v taštičce mám. Jinak co se týče barvičky, tak můj nejsvětlejší odstín (01 Nude) je opravdu světlounký a obsahuje malé třpytečky, které vypadají na pleti hezky třpytivě - nic přehnaného.

01 Nude Star Shining Pressed Powder
01 Nude Star Shining Pressed Powder
Jelikož mám problematickou pleť - nejen akné, ale i jizvičky a různé červené flíčky - neustále sháním dobrý korektor, který by dokázal všechno zamaskovat. Bohužel všechny různé korektory a speciální makeupy nedokážou zamaskovat to, co potřebuji a po nanesení nebo aplikování vypadají postižená místa ještě hůř a vše je víc vidět. Proto jsem se rozhodla, že zkusím korektor od E Stylu. Jde tedy o pudrový korektor, který by měl zklidnit a vysušit pokožku. Můj odstín (01 Nude) je opravdu hodně světlý, ale po rozetření se krásně spojí s pokožkou a pod makeupem není vůbec vidět. Nanáší se skvěle a tohle vysunovací provedení mám hrozně ráda. Funguje skvěle na kruhy pod očima. Na akné a stroupky funguje však o trochu hůře - nemá asi tak silné krycí schopnosti.

01 Nude Pure Care Corrector
01 Nude Pure Care Corrector
01 Nude Pure Care Corrector
01 Nude Pure Care Corrector
Ségru a později i mě také hodně zaujaly dlouhodržící lesky na rty s 3D efektem. Ségra měla několik favoritů a nakonec si vybrala odstín 03 Frosty Pink. Mě se celkově líbí na rtech červená barva, ale né úplně rudá, spíše taková jemnější červená se třpytkama a to přesně splňoval odstín 06 Raspberry a odstín 05 Strawberry. Nemohla jsem se rozhodnout který zvolit a nakonec jsem nezvolila ani jeden s tím, že v té době měla internetová stránka E Stylu akci, že ke každé objednávce dostanete tento 3D lesk na rty v ceně. Tak jsem si říkala, že to nechám osudu, jaká barvička mi přijde. A hele! Přišla mi přesně ta, která se mi líbila (06 Raspberry).

 03 Frosty Pink (ségry hodnocení) = Na obale píšou dlouhotrvající a hydratační lesk na rty s 3D efektem a s obsahem makadamového oleje. Moc dlouhotrvající tedy není a co se týče hydratace také žádná sláva. Barva je lehoučká, na rtech se skoro neprojeví, ale na dodání lesku a třpytu je to hezký. Mám ještě jednu mouchu, kterou mi potvrdila i ségra a to to, že lepí. Na rtech je velmi lepkavý a slepuje rty k sobě, moc neklouže. 
Hodnotila bych 4 hvězdičkami z 10.

03 Frosty Pink Long Vitality 3D Effect Lip Gloss
03 Frosty Pink Long Vitality 3D Effect Lip Gloss


06 Raspberry = Barva je to opravdu úchvatná, ani moc křiklavě červená a ani moc temně rudá, prostě červený střed a ještě ke všemu s těmi úžasnými třpytkami. Úplně jsem nepochopila asi v čem spočívá ten 3D effekt. Lesk na rtech vypadá jako něco mezi obyčejným tekutým leskem a mezi tuhou rtěnkou. Nanáší a roztírá se tedy o něco hůře, protože konzistence je hustší. Díky tomu však vydrží na rtech opravdu dlouho. Mě teda osobně žádná rtěnka ani lesk nevydrží celý den, protože piju, jím a pořád se oblizuju. I tak ale na rtech zůstává takový červený nádech. Taky mi přijde, že ten lesk na rtech jakoby trochu ztuhne, není to prostě klasický lesk na rty, ale ani rtěnka. Moc hydratační mi nepřijde a navíc tedy asi tím, jak je hustší konzistence, tak mi přijde že rty hrozně slepuje a je takový celkově lepkavý, což není moc příjemné.

06 Raspberry Long Vitality 3D Effect Lip Gloss
06 Raspberry Long Vitality 3D Effect Lip Gloss
06 Raspberry Long Vitality 3D Effect Lip Gloss
06 Raspberry Long Vitality 3D Effect Lip Gloss
Ségra si ještě vybrala jednu rtěnku - vyživující a vláčná s vitaminy a bambuckým máslem. Provedení obalu se mi také moc nelíbilo, takové nic moc plastové.

02 Pastel Coral (ségry hodnocení) = První co vidíme je obal. Ten za mě ne. Je zastaralý, víčko sice drží, ale asi ne na dlouho, je velký a ničím zajímavý. To se nepovedlo. Ale barva je perfektní! Krásná svítívá korálová barvička s výbornou pigmentací, na jaro a léto jako stvořená. Také krásně voní. Aplikuje se snadno a lehce, krásně se roztírá, na rtech jí skoro necítíte, nelepí. Výdrž už není tak excelentní. Ale žádná velká pohroma, stačí po jídle jednou přejet a je to. 
Hodnocení za mě 7/10 hvězdiček.

02 Pastel Coral Shea Butter & Vitamin Lipstick
02 Pastel Coral Shea Butter & Vitamin Lipstick
02 Pastel Coral Shea Butter & Vitamin Lipstick
02 Pastel Coral Shea Butter & Vitamin Lipstick

Ségra Janča by tedy celkově značku E style ohodnotila 7 hvězdičkami z 10. Myslí si, že to není tak špatné a je to především cenově přijatelné s čímž také souhlasím. Nejvíce jí potěšila rtěnka a s paletkami se dá prý také něco sesmolit :-)

A to už je pro dnešek všechno. Co byste mi dalšího doporučili od kosmetické značky E Style? 
Máte své oblíbence?

Pac a pusu :*

Žádné komentáře:

Okomentovat